вторник, 27 януари 2015 г.

Сериозна картичка

Здравейте, мили хора! Май отдавна не съм се появявала, но това не значи, че съм зарязала любимото хоби. Просто напоследък работата ме затрупа и не винаги успявам да публикувам картичките, които правя. Сгъстеният график влияе несъмнено и на стила на картичките -повечето от тях са доста семпли и изчистени. Ето за какво говоря:
Рамката е покрита със смес от структурна паста и паста за снежни ефекти - една такава едрозърнеста. Отгоре е мината с дистрес мастило и златна металик восъчна паста. Пишещата машина и надписа са ембоснати с детайлна пудра. И тъй като имаше нужда от акцент, сложих и червеното сърчице.
Картичката беше предназначена за член на семейството - журналист и поет. Мисля, че много я хареса.
Това май е всичко.
Благодаря, че наминахте!
Хубава и спокойна вечер!

2 коментара:

  1. Мисля, че определено има за какво да я е харесал! :P Прекрасна е, Ели! Харесва ми, че залиташ към CAS. Много отива на перфекционизма ти, с който винаги изработваш картичките си. <3 Красиво и стилно. Рамката се е получила много интересна с тези различни медиуми. :) Ще ми се да те виждам по-често тук. :) <3

    ОтговорИзтриване
  2. Ели, с удоволствие надниквам да видя какво си ни сътворила. Сърчицето ме грабна веднага - получава ти се добре това с фокусната точка. Но въпреки това не забравих да огледам и рамката - интересен е ефекта. И да се появяваш по-честичко, талантливке.

    ОтговорИзтриване