сряда, 26 февруари 2014 г.

Първото албумче

В нашето семейство февруари е особено наситен откъм хубави поводи. Един от тях е рождения ден на моето майче. И тъй като не успяхме да сме с нея точно на деня, исках да я зарадвам с нещо наистина специално. Отдавна се блазня от идеята да направя албумче, но ми се струваше, че заниманието е изключително трудоемко и отнемащо много време.  Най-после се осмелих, защото мама е запален фотограф - снима все още с апарат с лента, настроен на напълно автоматичен режим и после изкарва на хартия всички снимки - и албумът определено би й влязъл в употреба. Избрах най-семплия възможен вариант, без джобчета /само две на кориците/ и разгъващи се страници.  Оказа се, че подозренията ми колко трудоемко е заниманието са основателни, но пък удоволствието да видиш крайния резултат наистина е голямо. Ето какво се получи:







Направих и кутия за албума - семпла и облечена със самозалепящ се текстил. Не я снимах, защото не й сложих никаква украса-оказа се, че блокчето с дизайнерска хартия, което използвах за албума, се изчерпа почти изцяло и ми останаха само няколко ивици с дебелина 1-2 см, които бяха недостатъчни :) 
 Щом видяха албума момичетата тутакси поискаха такива и за тях. Обещах им за рождения ден, така че май ще си имам занимание през следващите два месеца. Само трябва да си набавя материали.
Това май е всичко.
Благодаря, че наминахте!
Хубав и усмихнат ден на всички!

Част от използваните материали:

6 коментара:

  1. Ели, чудесен албум! Много е красив и стилен!

    ОтговорИзтриване
  2. Първо, ама наистина номер едно :) Разкошна работа, Ели. Браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
  3. Стилно и изключително елегантно. Браво, Ели, чудесна работа! :) И аз ще давам зор да видя още подобни красоти от теб. ;) Хартиите са страхотни, но най-много ме впечатлиха ръчно правените ти цветенца. <3 :)

    ОтговорИзтриване
  4. Прелестен е! Браво. Как да не повториш?! Не се учудвам, че имаш още заявки. И аз бих искала такъв!

    ОтговорИзтриване
  5. Албумът е просто чудесен! Много ми харесват нещата, които твориш, всичко е направено със стил и много романтика! Браво за първия опит!

    ОтговорИзтриване