неделя, 30 юни 2013 г.

Специално за Джиджи

На пък ако съм си мислела, че ще снимам картичка посред нощ! Или пък, че ще правя скорострелна публикация :) Да, обаче днес си картичкофурийствах на воля и то по специален повод-празненството на Джиджи. Тъкмо приключих и реших да проверя кога е краят на предизвикателството и се установи, че е само след три часа. Е, как няма да бързам. Оказа се, че снимането на изкуствена светлина не е лека задача. И понеже "светкавица" е мръсна дума   /просто нямам хубава, де, а само тази вградената в апарата, дето прави тежки сенки/, си поиграх с ръчните настройки. Снимката не стана кой знае каква, но утре на дневна светлина ще повторя фотосесията. И така, специално за Джиджи:
Техниката е Paper piecing, но утре ще покажа отблизо. Ще се радвам, ако не се повреди при пътуването.
Хубава и спокойна нощ!
Вече е утре. Ето и обещаните снимки на нов фон и дневна светлина:


За първи път си правих надписа във фотошоп. Възможностите са наистина неизчерпаеми. Използвах филтър и една четка, за да го направя малко "по-рошав". Пък понеже Джулая наближава, вместо стандартното Peace, Love & Happiness, използвах Peace, Love & Cupcakes, което по същество не се различава :) Хареса ми и как се получи косата. Използвах ултратънките накрайници за промаркери-наистина вършат добра работа :)
Това /вече/ е всичко. Благодаря, че наминахте!
Приятно изкарване на остатъка от почивните дни и успешна нова седмица!

2 коментара:

  1. :) Каква чаровница с кексчета! На тази снимка също се забелязва Paper piecing-а, но не бих отказала да го видя и в близък план.:)

    ОтговорИзтриване
  2. Лелееее и аз с такова закъснение да видя този шедьовър! <3 Ели, СТРАХОТНА е тази сладурка! И как само ми носи кексчета, как да не се влюбя в нея! <3 :))) Перфектно ти се е получило оцветяването, а paperpiecing-a е изключително изпипан!!! Наслада за окото! Браво, браво, браво! И аз се опитвам да се усъвършенствам в тази техника, ма нямам голям напредък. :D
    Много, ама много, ми хареса посланието - нали знаеш, че си падам по малко по-нестандартните и закачливи надписи... <3 :))))
    Благодаря ти, че се включи в Почерпката ми! <3 Нямам търпение да си я видя и на живо! :)))
    P.S.: Само да посмеят да ми направят нещо на картичката по пощата! Ще отида да им издърпам ушите! Аз слагам парче кашон/картон вътре в пощенския плик, за да им е по-трудно да намачкат картишока, ма не винаги помага, де. :)
    ХОХО

    ОтговорИзтриване