петък, 26 април 2013 г.

Сватбено

Сватбените емоции доста отдавна са далеч от мен - с Милото натрупахме 17 години брачен живот, част от приятелите ни също са женени отдавна, а останалите си живеят в любов и разбирателство и нямат никакво намерение да сключват брак;  децата ни пък и децата на приятелите ни са още малки. Затова е разбираемо, че сватбената тема не ми е на дневен ред. Наскоро обаче моя близка приятелка ме помоли да направя картичка за сватба. Нямах много време, но в общи линии имах някаква идея какво трябва да се получи като краен резултат. Зная, че кутийките за сватбените картички са доста популярни, предвид практичния подход на младите да се даряват пари и необходимостта да се запази непокътната по-обемната украса на картичката. Затова и за мен беше по-голямо предизвикателство да направя кутийката, отколкото самата картичка. Ето какво се получи:
  
Долната част на кутийката е направена от бирен картон - дъното и стените са изрязани отделно и залепени при сглобяването. После изцяло долната част е облепена с една страхотна хартия с деликатно златно покритие (сдобих се с нея от един опаковъчен плик). Капакът е от бял картон, като размерите на страните му са с около 3 мм по-големи от размера на долната част (тази подробност си я пиша за мен-да я имам предвид, когато пак ми се наложи да правя кутия, защото първият капак, който направих, доста халтавееше).
А ето и съдържанието на кутията:
Цветовете и материалите са стандартни - злато, екрю, паус и диаманти.
Надявам се получателите да са я харесали и дано да имат дълъг и щастлив семеен живот.

Това май е всичко.
Благодаря, че се отбихте!
Хубав и усмихнат ден на всички!

4 коментара: