вторник, 9 април 2013 г.

Забава с АТС

Едва ли остана човек в нашето българско крафт пространство, който да не е чувал за невероятната инициатива на Ем да създаде истинско забавление за хартиените маниаци. Е, аз също се подредих на опашката и сега чакам албумът да стигне до мен. Ето и АТС-тата, които направих  по този повод:







Ето и първото АТС от серията. Публикувам го по-късно, защото беше предназначено за ShMe  и съществуването му беше тайна  докато тя не получи пратката с всички АТС-та за нея. Тъй като това вече е факт, мога да го покажа:

Печатите с дамите срещнах в Pinterest. Всъщност те са огромни и по този повод имах възможност да оценя преимуществата на дигиталните печати - удобни са за оразмеряване според конкретния проект - макар че любовта ми към гумените печати е все така неизменна :). Самите АТС-та са миниатюрни - 6.5 см на 9 см, поради което наистина ми бяха необходими много малки изображения. Изрязването в последствие също си беше предизвикателство. Допълнително с алкохолни маркери прибавих сенки по лицата и телата на госпожиците.  Използвах хартии (и доста миниатюрни остатъци от други проекти) от различни блокчета, също  топъл ембосинг,  дистрес мастила и някои от гумените и прозрачните си печати. Буквичките са правени с топъл ембосинг с тези печати.

Това е всичко от мен.
Хубав и усмихнат ден на всички!

P. S. За тези, които не знаят какво е АТС, предоставям информация, която безсрамно копирах от блога на Ем:  "ATC е абревиатура и означава Artist trading cards. Това са нещо като лични, ръчно правени визитки на твореца. Те са с размер 2,5 на 3,5 инча или 63 на 89 мм. (за мое удобство аз правя моите АТС-та с размер 6,5 на 9 см.). На гръбчето им човекът записва името си, електронната поща или пък сайта на блога си, как е кръстил това АТС, за кого е предназначено и т.н. Те могат да бъдат с всякаква тематика, във всякакъв стил, каквото е било вдъхновението на твореца в дадения момент. И тези малки картички обикновено се разменят между творците и така с времето човек си прави нещо като своеобразен, уникален визитник."

11 коментара:

  1. Много са хубави :)... Различни и интересни :)

    ОтговорИзтриване
  2. Разкошни са! Много идейни и прецизно изработени! Сега се връщам към публикацията за да избера фаворит. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятно изпълнение - а толкова много ми хареса, че момиченцата са върху хартия с надписи. Получили са се страхотни съчетания... моите адмирации за тези красоти :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Прелестни са! Този с надписа dance и момичето със синя рокля ми е фаворит! Но всички са прекрасни!

    ОтговорИзтриване
  5. Ох, Ели, толкова са нестандартни и уникални! <3 Не мога да отделя очи от тях! Първата ми е фаворит, трябва да отбележа! :)
    Не знам как си го постигнала, но всичките хем си приличат, хем имат толкова различно и собствено излъчване! :) Точно такова настроение трябва да имат АТС-тата от една поредица според мен. :) Браво! Поздравления! <3

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотни са - дори си нямам фаворит, всички толкова много ми харесват.

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотни са ! Както Кати каза, и аз нямам фаворит.Всички ми харесват

    ОтговорИзтриване
  8. Уау! Прекрасни са! НА мен най-много ми харесаха последната и предпоследната

    ОтговорИзтриване
  9. Ели, разкошна серия. Тези мацки много ми харесаха. Страхотен стил показват и много оригиналност. Пък синята как ми намига закачливо. Браво, още да има :)ххх

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотни АТС-тата! Дамите им придават много шик вид! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Уникална серийка! Мноого оригинални! ще ми е много интересно да ги видя на живо! Поздрави Пепи

    ОтговорИзтриване