сряда, 15 февруари 2012 г.

Водопад от обич

Тази година празникът на влюбените мина някак мимоходом около мен. Не че съм му голям почитател, но не мога да не се съглася, че ентусиазмът, с който децата го чакат и отбелязват действа заразително. Учителката им в началния курс беше забележителна жена (всъщност тя все още е такава, само дето вече не им преподава). Именно тя се опита да ги провокира да разменят саморъчно направени валентинки помежду си като израз на приятелски чувства. Това продължава и досега, въпреки че по-рано правеха валентинки за всички деца от класа, а сега, предвид възрастта, само за отбран кръг приятелчета. Като се замисля  установявам, че от децата съм получавала най-сладките обяснения в любов.
Тази година обаче празника на любовта  свари децата в дървена ваканция и следователно социалните контакти, а оттам и броя на валентинките,  значително се редуцираха :) Но пък аз получих страхотна картичка от тях! Това ме провокира да направя валентинка и за моето майче, което днес има рожден ден. И тъй като скоро правих картичка - водопад, реших, че асоциацията, която тези картички създават, може успешно да изрази обичта ми към нея. Затова се опитах да създам и водопад от обич.
А ето и водопада в действие:

Мисля да включа картичката във февруарското предизвикателство на Двете елши, а също и в Забавлятелство Четвърто: "Любов ли бе да я опишеш".
 Не мога да не споделя на какви сладури се натъкнах днес. Направени са от двете страни на входа на градската библиотека и наистина не можеш да ги подминеш без усмивка:


Весел и усмихнат ден на всички!

6 коментара:

  1. Много оригинална картичка. Харесва ми!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Много идейна картичка-водопад! И девет-секундното видео ми хареса - да видя как се отваря такъв тип картичка. А пък двата снежковци - котарак и човек са много сладки!

    ОтговорИзтриване
  3. И тази картичка-водопад ти се е получила великолепно! И е толкова прекрасен и сърдечен, и искрен начин да покажеш любовта си на толкова любим човек! Самата идея е страхотна!

    ОтговорИзтриване
  4. Водопад от сърца - какво по- хубаво от това да покажеш силата на чувствата си? Прекрасна е!

    ОтговорИзтриване
  5. Много обичам водопадени картички, толкова са забавни и винаги много впечатляват, хората за които са предназначени!


    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване